torek, 25. marec 2014

TOP ŠIT EXPO IN AJDOVŠČINA .

LIKE I TOLD  I HAD EXPO IN HIŠA MLADIH IN AJDOVŠČINA ON 14.3.2014  AT 19.00 .
IT WAS REALLY NICE AT THE OPENING . SPECIAL THANKS TO HIŠA MLADIH CREW .
HANA FOR  NICE TEXT . WHICH SHE READ AT THE OPENING OF EXPO. AND REALLY THANKS TO MY GIRLFRIEND TO HELP ME AT  HANGING THE WORKS ON THE WALL .
THANKS TATI .
LET,S LEAVE  MY BAD ENGLISH .LET´S THE PHOTOS TELL US MORE ABOUT PUTING UP THE WORKS AND ABOUT OPENING .
FLAYER  FOR MY EXPO .



SOME WORDS ABOUTH MY EXPO ALSO IN LOCAL NEWSPAPER  .

HERE ARE SOME PHOTOS TATI MADE DURING THE PUTING MY WORKS ON THE WALLS .. 
THANKS HIŠA MLADIH THATH WE COULD PUT SOME NAILS IN THE WALL. 

EXPO IS ON UNTIL 12.4.2014 
THE BEGINING 

SOME OF THE WORKS AND STUFF ON THE TABLE .


TATI HELPING ME IN 7 HOURS  WORK . 




FLAYER IN HIŠA MLADIH 

FAKE SMILE 

MUSTAFA AND ME 
AND BRIKLEGS 

AFTER 7 HOURS THE WORK WAS DONE . AND 92 WORKS WAS WAITING FOR OPENING ON FRIDAY .



















ROLLING SOME SMOKES . 
LAST  LOOK´S 

SOME JUMPING OVER ONE STAIR.
AND  OPENING WAS HERE .  THANKS TO EVERYBODY WHO CAME ON THE OPENING . 
IF YOU MISSED THE OPENING . YOU STILL HAVE TIME TO SEE EXPO UNTIL 12.4.2014 . 

BROKEN DECKS TEAM .WITH FLOW 

WE WAITH FOR SOME PEOPLE AND HANA KARIM STARTED TO READ  HER TEXT ABOUTH ME .



THEY SAY FIRST PERSON THATH HAVE A BEER IN HIS HAND WHILE THE TEXT READING . 


ME NERVUS .







BROKEN DECKS BOSS





OUTSIDE 
INSIDE .


HERE ARE SOME MORE PHOTOS FROM HIČŠA MLADIH AND  PHOTO FROM BLAŽ TURK . 




HANA KARIM READING THE TEXT SHE WROTE ABOUTH ME . 

REALLY NICE PHOTO FROM BLAŽ TURK :) 
THANKS MAN . 


HERE IS TEXT FOR  MY EXPO BY HANA KARIM . 
IN SLOVENIAN LANGUAGE . 
FOR THOSE WHO LIKE TO READ .

Podrobnejša seznanitev z deli je bila očarljiva in razstava je delovala neposredno in samozadostno, kot da pravzaprav ne potrebuje nikakršnih podnapisov, da bi bila razumljena. To se mi je potrdilo tudi potem, ko sem Nejca spoznala v živo; govora o vsebinski plati njegovega ustvarjanja skoraj ni bilo. Kasneje sem dognala, da je dojemanje lahko odvisno od prizme, skozi katero gleda človek na njegova dela – če je ta mlad in po možnosti pripadnik generacije Y, absurd in bizarnost nista tujki in razstava ne potrebuje dodatne razlage.
Zato se tudi v podrobno seciranje avtorjeve motivike nisem pretirano spuščala, saj dopušča dovolj manevrskega prostora za osebne interpretacije. Morda je smiselno izpostaviti skupni imenovalec, da razstava TOP ŠIT deluje zelo eksplozivno in udarno in kot da se srečuje na eni strani z avtorjevo neučakanostjo, kaj se bo pokazalo na koncu, na drugi strani pa z neko ironično preudarnostjo, s katero se nizajo kopice detajlov, v katerih se oko brez težav izgubi.
Ta razstava je nekoliko drugačna od vseh, ki jih je do sedaj gostila galerija Hiše Mladih. Zakaj? Ker je že ob bežnem pogledu na razstavni prostor takoj jasno, da smo zaprli »gverilo v galerijo«, nekonvencionalno in netipično... Vseskozi se mi poraja občutek, da so dela znotraj konteksta tega tako strašljivo kultiviranega galerijskega prostora proti svoji volji in si v resnici želijo ven, med ljudi. Že po svoji izrazito posmehljivi in groteskni naravi, ki pa nosi tudi kritiko sodobnega časa, razstava nekoliko bolj pripada ulici kot galeriji. A vendar jih gledamo v galeriji, kar ne pomeni, da si želimo tovrstne ulične posege pahniti med štiri stene, temveč s tem odpiramo popolnoma drugačen prostor, ki na eni strani delom ponuja nov kontekst, na drugi pa gledalcem uri oko, da bomo tovrstno umetnost na ulici hitreje prepoznali.
Pogosto se street art še vedno obravnava kot nekultivirano barbarstvo ali celo nelegalno kriminalno dejanje, vendar tudi te ulične akcije počasi postajajo umetnostna realnost in neizogibno je, da ulična umetnost vse pogosteje prehaja v kontekst sodobne umetnosti in v notranjost umetnostnih institucij, ki jih popularizira, umetniki pa, četudi anonimno, postajajo najbolj iskani zvezdniki zadnjega časa.
Nejčevo ustvarjanje vseskozi hodi ob boku s stripom, grafiti, tattoo-artom in street-artom, torej s t.i. alternativnimi, včasih označenimi tudi kot podtalnimi zvrstmi likovnega izražanja, ki pa vse bolj utemeljeno vstopajo iz ilegale v polje sodobne umetnosti, v katerem pa zavzemajo poseben položaj, govorijo svoj individualni jezik, imajo svoja pravila in pogosto vzniknejo znotraj subkulture – pri Nejcu so bili to skejterji.
Avtorjeva likovna govorica odpira večna vprašanja: kdo smo, zakaj smo, zakaj je nekaj lepo, zakaj nekaj grdo in predvsem skozi neposrednost podob uspešno kljubuje trdim časom, ki nam (kao) pretijo. Nejc in njegove slike, sličice, cedejčki in izrezki ponujajo pomirjujočo misel, da v življenju ni vse tako resnobno in da je včasih samo potrebno narediti prostor za top šit stvari.

HANA KARIM 2014 



THANKS  TO ALL .
DESO 2014 



Ni komentarjev:

Objavite komentar